fredag



                                                        du är min lilla älskling, mitt allt min älskade vidar <3

god förmdidag finisar! Idag skiner solen, jippi! Jag ska göra mig vid och starta en tvättmaskin och en diskmaskin för att sedan gå ut och gå en sväng, behöver rensa mitt lilla huvud.

Vidar är fortfarande snorig och vill bli buren hela tiden, så mysigt och han är verkligen en liten kämpe. Lite gnälligare än vanligt men ändå med så gott mod! Älskar dig min snuttegos!

Har lite andra saker att fixa idag såsom att baka det italienska matbrödet som vi ska ha till huvudrätten imorgon, göra placeringskort, stryka bordsduken, gå förbi systemet och köpa vin till maten, lämna tillbaka ett plagg på H&M, damma av sovrummet, ja ni hör, jag kommer ha fullt upp helt enkelt!

Nu ska jag ta mig en skön dusch medans prinsen sover i vagnen så sött!



Ha en fin fredag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0