fredag





                                    Du är mitt allt lilla älskling!

Godkväll! Snart dags för mig att hoppa i säng bredvid min snarkandes lilla älskling som har varit så duktig och sovit från kl 8 ( några napp instopningar har det blivit) men utöver det har han sovit så sött!

Idag har vi mest tagit det lugnt jag och Vidar, vi låg och mös till kl 10 imorse i sängen och jag bara älskar när min älskade unge trycker sig nära mig och vill mysa! Vi har varit nere i centrum en sväng och handlat lite, Vidar fick en banan i affären och sken upp som en sol,  älskade prins!

På eftermiddagen var vi hemma och fortsatte att mysa, har struntat i allt vad städning heter idag och det känns väldigt skönt även om det ser ut som andra världskriget. Ikväll har vi varit ensamma jag och Vidar då vår fina pappa är på filmkväll hos en av sina vänner. Har haft en lugn och härlig kväll, har målat naglarna, tagit en varm lång dusch, tagit fram en outfit inför morgondagen då jag ska ta ett glas vin med tinis och packat träningsväskan inför imorgon!

Men som alltid är det tomt och ensamt ut min själsfrände. På söndag ska vi ha familjedag och hitta på något kul! Är sugen på Skansen om vädret tillåter!

Hoppas ni får en fin helg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Åååå vad stor Vidar har blivit.. Lilla godingen såååå söt.. Vill krama om honom.. =)

2011-05-06 @ 22:48:39
Postat av: Sophia Anderberg

Åhh Skansen, det låter mysigt :) Gör det tycker jag! Då blir Vidar glad :)

2011-05-07 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0