hoppas hoppas!


god eftermiddag tisdag! Denna dag har inte varit som alla andra dagar! Jag har nämligen varit på arbetsintervju samt informationsträff på Arlanda! Gick upp redan kvart i sex imorse för att hinna fixa mig och äta frukost i lugn och ro. Vid 7 vaknade älsklingarna så vi hann mysa en stund innan det var dags för mig att åka!

Jobbet som jag hoppas få är som Check-In-Agent i terminal 5 på Arlanda. Dvs en check-in-agent är den som checkar in bagaget och tittar på passet när man reser utomlands! Efter rekryteringsträffen idag känner jag att detta är något för mig så jag hoppas hoppas jag får denna tjänst! Ska inte ha för stora förväntningar för då blir man alltid så besviken men håll gärna tummarna!

Planerna för resten av dagen är att fixa och dona här hemma, kanske går ut en sväng igen, vädret är ju bara så härligt!

Hoppas ni har en fin tisdag!

Kram



                                     Mammas allt, du är min lilla ängel!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej där! Klart du ska ha jobbet! Hur skulle dom kunna motstå dig, du som är både snygg, trevlig och kompetent! Vi håller tummar och tåssingar! Kramar!

2011-05-11 @ 14:40:05
Postat av: Anonym

fin du är min älskade vän <3

2011-05-13 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0