jag älskar er mina hjärtan, genom allt finns jag här för er.








godmorgon underbara lördag! denna vecka har varit väldig intensiv,jobbig, händelserik och stressig. Har hela denna veckan suttit i ett klassrum och studerat och skrivit prov,räknade lite snabbt på fingrarna och kom fram
till ungefär 15 prov. Igår eftermiddag skrev jag det svåraste hittilis nämligen pass & visum. Att det fanns så mycket regler för det hade jag aldrig trott. Men jag klarade provet och kunde stolt och nöjd ta helg igår.

Det värsta med denna vecka har ju givetvis varit att vara utan Vidar. På morgorarna har jag inte velat åka då Vidar varit så mysig och jag har inte velat lämna honom. Jag vill inte att han ska tro att jag överger honom, för det gör jag absolut inte även om det har känts så vissa dagar. Allt jag gör är för dig min lilla älskling, jag vill att du ska vara stolt över din mamma!

Hur som helst är det underbart med lite helg och dagen är rätt oplanerad, jag vill gärna åka och köpa en iphone åt mig. Är säkert den sista i världshistorien som skaffar det men behöver verkligen en ny telefon då min gamla har totalt lagt av. Men på schemat står det MYS med mina älsklingar och det är precis vad vi ska göra, MYSA och ta hand om varandra. Vad vore livet utan er  älsklingarna? INGENTING! Älskar er!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0