jag skulle vilja ta det onda och lindra det som gör ont i dig.



godförmiddag regniga torsdag! hur mår ni? jag mår bra men lilla hjärtat har blivit sjuk och fått feber och en envis snuva. Får torka hans lilla näsa hela tiden. Vi har inte sovit så mycket inatt så idag blir det en lugn dag för oss båda. Hatar att se dig sjuk mammas älskling, önskar jag kunde ta din feber och din snuva. Mitt hjärta värker när
du har det jobbigt och är sjuk.

Ikväll ska jag åka och storhandla inför lördagens middagsbjudning, får se om jag tagit mig vatten över huvudet eller om det går vägen med min 3-rätters middag ;)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och vila lite i soffan medans prinsen sover en stund i vagnen!

Kram



6 dagar gammal och så liten. Du gör mitt liv vackert och fullständigt. Jag älskar dig föralltid älskling <3

Kommentarer
Postat av: Mia

ååååååååååh..... bilden! underbar! :-)

2011-05-19 @ 16:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0