kärlek och mera kärlek.



Så var helgen snart över och ska jag sammanfatta den med ett ord blir det MYSIG. För det är precis var den har varit! I fredags var ju som sagt jag och Vidar ensamma hemma och mös :) Igår så var vi på Barnens Hus och lite andra affärer medans älsklingen tränade på förmiddagen och på kvällen svirrade jag om till högklackat och träffade tinis i Uppsala över några drinkar och mys! Vi började vår kväll på Lingon fortsatte sedan till Åkanten ( där vi blev kvar ett bra tag) och avrundade sedan kvällen på Gillet! Jag hade det så himla trevligt och det är så underbart att ha en sådan helt fantastisk babe i sitt liv!

Idag har vi haft en riktigt familjedag, vi tog det väldgit lugnt imorse och jag kom väl upp runt halv elva ( tack älskling för att jag fick vila ut) och efter några koppar kaffe var jag på banan igen! Tanke var att vi skulle till Skansen men vi bestämde oss för att åka en sväng till Sigtuna istället, och oj så fint väder det var helt sjukt! Vi åt glass i solen och satt och mös vid vattnet, älskar verkligen Sigtuna så mycket! Efter en mysig stund där åkte vi och kollade in vårt nya hus och det är så spännande att veta att det är vårt, vår egna lägenhet! Våra tapeter, våra val, vårt, vårt vårt!

När vi hade kollat på huset åkte vi hemåt men svängde förbi A & T på ett spontanbesök och det blev både fikabjudning och pizza till middag där! Mycket trevligt, som vanligt!

Nu ska jag göra något vettigt här hemma innan jag stänger mina blå för den här helgen!

Hoppas ni har haft en underbar helg! Tänkte bjuda på några bilder från idag!



                           Jag och min lilla prins imorse, Vidar invigde sina nya snygga suit ifrån LOSW.


                          Finaste storprinsen i soliga Sigtuna!

Godnatt på er finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0