onsdag



hallå där! hur mår ni? Jag och Vidar har verkligen inte gjort någonting idag förutom att myst, lekt och sovit tillsammans. Man behöver sådanna här dagar då man bara är och släpper alla tråkiga måsten. Känner mig väldigt trött i kroppen och nacken gör som vanligt jätteont. Längtar tills den morgonen jag vaknar utan nack/rygg problem.

Hoppas komma ut en stund idag, det har inte blivit av, träna orkar jag nog inte men en promenad hoppas jag hinna med i alla fall, finns inget mer avkopplande att promenera och insupa doften av syrénbuskarna som står i full blom utanför oss, brukar rensa mitt huvud också på massa tankar. Just nu är det mest jobbet och sommaren som tar upp största delen av min stackars hjärna.. överbelastad eller vad!

Vidar utvecklas mer och mer för varje dag och kryper nu överallt och han har även börjat ställa sig på bakbenen med rumpan upp i luften, förstår att han försöker ställa sig upp men benen vill inte och så dimper han nere på stjärten istället, så himla sött!

Hoppas ni får en fin onsdag!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0