sol





godmorgon soliga onsdag! Va härligt med lite solsken igen! Imorse hade jag ställt klockan för att gå upp och uppvakta min fina älskling på hans namsdag med kaffe och rosor men jag försov mig, inte likt mig alls! Hann
i alla fall ge honom de vackra röda rosorna innan han brummade iväg till jobbet.

Dagens planer är att gå till bibblan för att lämna/låna lite böcker. Ska bland annat försöka låna en matte b och biologi a bok då jag inte har hittat någon bra billig eller begagnad ;) Sen ska jag ringa några tråkiga samtal, tex till FK, ryser redan haha! Sedan måste jag hitta ett par svarta kostymbyxor till det nya jobbet och eventuellt några nya skor vet ej vad man ska ha på sig för skor? Funderar på att åka en sväng till barnvänliga Sollentuna C där det finns amningsrum och massa mysiga fik.

Nu måste jag dricka det där kaffet som jag kokade för ett tag sedan innan det smakar pyton!

Ha en fin onsdag, det ska vi ha!

ps: Jag njuter varje sekund med min lilla bebis. Igår låg vi och sov hud mot hud i två timmar och jag låg och små pussade på honom och berättade hur mycket jag älskade honom och hur mycket han betyder för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0