stanna tiden.

godförmiddag! det är redan onsdag och jag förstår verkligen inte vart dagarna tar vägen längre. Vill stanna tiden så inte lilla älsklingen inte växer så fort. Vidar har inte varit sig själv på sistone, han är ovanligt gnällig, äter dåligt och sover väldigt oroligt så det är en trött mamma som sitter bakom datorn, lika trött är min son. Synd om oss, önskar vi fick sova gott om nätterna båda två.

Helgen var  väldigt mysig och valborgsmässoafton spenderades hemma hos mormor. På förmiddagen var jag och älsklingen ner och tittade på forsränningen, vi träffade min syster och pappa där så det blev en liten mysig stund med de. Eftersom det var så kallt att stå ute och titta på alla båtar som tog sig fram i ån gick vi till Café Linné och fikade. Det var jättemysigt att få en stund för oss själva även om stunderna med Vidar är de allra bästa! På Café Linné träffade vi fina tinis som varit ute och slirrat på stan ;) På kvällen såg vi en majbrasa och gick sedan hem och tog ett varsitt glas vin medans prinsen sov sött!

Söndagen spenderades återigen på tumhand på GC där vi gick och shoppade utan barnvagn. Märkligt känsla att inte ha barnvagnen med sig känns som man saknar en kroppsdel, haha! På kvällen åkte älsklingen hem medans jag och Vidar stannade kvar hos mormor. På måndagen fikade vi med moster och kusin och igår var vi på vårt landställe och jag fick peka ut vad jag vill ha utav det som finns i stugan. Vårt landställe ska säljas och det känns sådär men förstår mamma som inte har tid för det längre då det är väldigt stort! Ska få ärva lite stolar, en pigtittare, två gamla fönster, en dörr, en tallrikshylla och en kökssoffa, så himla mysigt att få ärva och låta sakerna göra sig fina hemma hos oss!

Idag ska jag städa här hemma, håller på att gå igenom städskåpet och göra det fint! Kommer kännas skönt när det är klart! Måste även ner till centrum och posta lite och lämna tillbaka en klänning som var för stor ( skön känsla) haha!

Hoppas ni får en fin onsdag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0