virrvarr, känslor, drömmar, tankar, möjligheter, rädslor, allt.





godkväll bloggisar! Gud så trött jag är, huvudet bara snurrar och ögonen går i kors. Idag har jag spenderat hela dagen instängd i ett rum utan luft, fönster och med massa andra människor så det var en glad och lättad emma som fick sluta 1 h tidigare än vad som var sagt. Utbildningen idag har handlat om farligt gods, fire safety, bagagehantering och massa mer. Har även fått mitt schema för sommaren och till min glädje är det väldigt bra tider, inte så långa pass och många tidiga pass så jag hinner vara hemma med mina prinsar.

Har lite blandade känslor inför jobbet, det är sjukt kul det jag utbildar mig till samtidigt som jag kommer ha så
himla mycket ansvar, något jag inte vet om jag klarar av, men som en klok kurskamrat sa till mig idag, man växer med ansvar och visst är det så. Men jag får se ska i alla fall ge det en chans, men som alltid följer jag
mitt hjärta och det brukar alltid bli bäst i slutändan.

Idag kom jag hem strax efter sex till en glad och mätt liten kille som var så glad över att jag kommit hem, att få komma hem till sin egna lilla ängel som kryper emot en med ett leende på läpparna slår allt. Att få vara din mamma Vidar är det bästa jag vet. Mitt lilla knyte, jag ska alltid vagga dina hjärtslag till ro, jag ska alltid finns här och bygga ett varmt och tryggt bo, för dig. Allt jag gör gör jag för dig min lilla ängel.

Ikväll blev vi bortbjudna på middag och som alltid var maten helt fantastisk, får lite lätt prestationsångest, men sedan är ju jag som jag är, jag måste vara perfekt på allt, men det är jag ju inte såklart inte. Det blev en mysig kväll tillsammans med goda vänner och massa prat!

Nu sitter jag här i soffan och har precis läst igenom mina nya distanskurser som började idag. Spännande, spännande, är så stolt över mig själv att jag har tagit tag i detta och att jag förhoppningsvis kommer in
på drömutbildningen nästa vår!

Nu kallar sängen för en trött och sliten mamma, är nu ledig i 8 dagar och oj vad det ska mysas
och kelas här hemma!

Sov gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0