din kraft ger mig allt jag behöver, inget hinder så högt att jag inte når över!


Snart är det jul igen och Vidar ska vara tomtenisse i år och med,
fast en liten större tomtenisse för förra julen var han bara 4 månader, vårt allt!


god förmiddag alla fina! hur mår ni? de senaste dagarna har varit tunga speciellt för mig och jag har varit så nere, orolig och grubblat. det enda jag kan säga är att jag står vid ett vägskäl där jag är så säker på vilket håll jag ska gå men omständigheter runt omkring gör det omöjligt att se det från den ljusa sidan nu.

Snart står december för dörren och jag riktigt längtar efter att få börja julpynta, julbaka, lyssna på julmusik, dricka glögg och rimma med min älskling! Det är så otroligt roligt i år i och med att Vidar är så med och han har
redan varit och klämt och känt på sina julklappar inne på kontoret! Mammas älskling!

Vi är klara med alla julklappar ( förutom till varandra) och det är så fantastiskt skönt, jag fixade allt när jag var i Ullared för några helger sedan och det känns som man kan njuta av allt det andra som hör julen till när man slipper springa runt bland alla miljontals andra julstressade människor! Har redan slagit in de första klapparna och som vanligt blir det brunt gammaldagspapper, några bokmärken och hampasnören! Enkelt och vackert( även fast jag vet att min stora älskling uppskattar klyschiga julklappspapper med tomtar och allt sånt där som för mig bara blir för mycket)

Hoppas komma igång i veckan med lite julpyssel, ska göra massa strutar av gamla notpapper och strutar att hänga i granen av tårtpapper och spets! Längtar tills det är pyntat och luktar saffran och glögg i vårt hus!

Nu ska jag göra mig klar för dagen, det blev en sen kväll igår då lilleman prompt skulle vara uppe med sina två trötta föräldrar så vi somnade senare än vanligt om man säger så * gäsp*

Hoppas ni får en fin dag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0