du ger mig en anledning att vilja se solen gå upp utanför vårt fönster.

Min älskling, mammas allt, hur beskriver man sin kärlek för någon som du? Som är så självklar och har den största delen av mitt hjärta. Det finns så många ord lilla gubben som kan beskriva dig som kan förklara hur underbar du är men vet du? du glänser mer än alla de orden någonsin kommer göra tillsammans.

Mammas stjärna, mammas lilla hjärtegrgyn. Mitt hjärta svämmar över varje dag för minsta lilla sak du säger eller gör och jag är så otroligt tacksam att du är min son, bara min och din pappas lilla skatt som vi får ro om och ta hand om. Om du bara visste vad du betyder för oss, hur mycket gl lyckädje och kärlek du sprider i vårt hus.

Du är lycka, lycka för mig stavas Vidar. Älskade älskade du. Snart blir du 15 månader, gud vad fort tiden har gått, minns det som igår när jag fick upp dig på mitt bröt och hur din små ögon som för stunden var lite vilsna hitta hem när du kollade in i mina. jag viskar och säger det varje dag flera gånger om, och jag hoppas det räcker och att du känner att mamma älskar dig, mamma gör allt för dig, du är mitt liv älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0