tisdagstankar



god kväll raringar! snart dags för sängen för min del då jag känner mig rätt så slut i kroppen efter en lugn men ändå intensiv dag, har insett att jag stressar alldeles för mycket och dricker för mycket kaffe, mitt stackars hjärta rusar så fort ibland.

idag har hela familjen varit hemma tyvärr var pappan i huset sjuk så det har varit en lugn innedag, vi har hunnit fixa lite med inrednig och sådanna saker och jag passade på att smita ut i skogen för lite själslig balsam och ro i kroppen medans lilleman sov! Jag fick med mig mossa och två små granar hem som nu står i varsin zinkkruka som jag fyndade på gekås, blir så arg att jag inte köpte flera stycken, buhu! Håller på att försöka få till ett fint jularrangemang med mossan och hyacinterna som jag fick ta på CG när vi var och storhandlade ikväll! Får bli det sista rycket för idag här hemma, ska duscha sedan och hoppa i säng och förhoppningsvis få sova några sammanhängande timmar?!

Imorgon är det en ny dag och jag hoppas jag vaknar pigg och utvilad då glöggmys hos finaste maria står på
schemat! Precis vad jag behöver nu, en dos av mina tjejer och massa mys!
 På förmiddagen blir det långpromenad och pepparkaksbak med lilla älsklingen!

Sov så gott!





En av granarna har nu fått flytta in till Vidar och det var med nyfikna ögon han spanade
på vad hans tokiga mamma hade ställt dit! Han fick fram ett WOW också, älskade unge!
Imorgon måste jag också slutföra Vidars adventskalender och då inte alla paket får
plats i den kommer jag få lägga lite små klappar här under, så himla mysigt!
Vill ge Vidar en trygg och mysig relation till julen och att han ska längta efter den här
tiden och traditionen lika mycket på året som hans kära föräldrar gör hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0