utan er vore jag en skadad ängel utan vingar.




Jag vandrade länge i ett kolsvart mörker, jag hittade inget ljus som kunde lysa upp min väg. Sen kom du Erik och drog mig upp ur det svarta hålet och älskade mig hel igen. 7 månader senare bar jag på vårt lilla mirakel som idag är så självklar i vår familj, att älska någon vet jag vad det innebär men att vara så sanslöst förlorad i er två det kommer jag nog aldrig kunna förklara. Ni är halva mig, jag älskar er så länge mitt hjärta slår och lite till.


godkväll i stugorna! vad har ni för er? jag sitter och kikar igenom bilder från vår fotografering med vidar som vi gjorde i våras, jag blir helt nostalgisk och varm i hjärtat och oj så liten du var mammas älskling, du har blivit så stor nu min lilla stjärna, så ofattbart fort allting går, utveckling, utseende och personlighet! För varje dag som
går älskar jag dig bara mer och mer och tänk att du blir 15 månader imorgon, helt magiskt! De bästa månaderna i mitt liv, älskar att ta hand om dig och vara din mamma, du är det bästa som finns, ingen annan får mig att känna som du, du är den största kärleken i mitt liv mammas lilla prins!

Idag har jag och Vidar mest tagit det lugnt, vi var ute på en lång och skön promenad imorse och försökte få så många av solens strålar på våra kinder. Annars har dagen mest gått åt att göra det vanliga, tvätta,dammsuga, leka med lillen osv. Nu sitter jag och älsklingen med tända ljus framför teven, ska alldeles strax gå och fixa varsin kopp te åt oss två. Så mysigt och välbehövligt att få ro om varandra som sambos och partners och inte bara mamma och pappa!

Håller på att försöker bli nöjd med hur jag ska ha den nya designen, hoppas den kommer bli bra :)

Sov så gott sen raringar!

kram

Kommentarer
Postat av: Mia, mamma till lille A

Jag slås av det varje gång: Så otroligt vacker bild! Va bara tvungen att kommentera det! Kram på er! /M

2011-11-25 @ 14:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0