det var bara en tidsfråga tills nu.



nu har min kropp sagt ifrån, på riktigt den här gången, den är trött och behöver vila, alla leder i min kropp ömmar och gör ont, halsen svider och jag fryser och svettas  om vartannat. jag visste att jag skulle bli sjuk efter vi hade flyttat för då släpper allt, all stress, all nervositet, all förväntan. Nu har allt det där släppt och istället har jag blivit hängig, suck! Imorgon är det Underbara Barnmässan i Älvsjö, vill så gärna gå men kroppen min skriker efter en vilodag och sängliggande. hoppas hoppas jag är piggare imorgon, ska hoppa in i duschen nu och ta en varm och lång dusch och sedan krypa till sängs tidigt fast det är lördag. Men som sagt vill vara pigg tills imorgon.

hoppas ni alla mår bra som är här inne och kikar, håller på med en ny bloggdesign och försöker bestämma mig lite hur jag vill ha det men det kommer bli riktigt snyggt och bli ett härligt lyft för bloggen =)

sov så sött!

godnattkram

Kommentarer
Postat av: sophia anderberg

Krya på dej vännen!

2011-10-16 @ 14:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0