drömmen har blivit verklighet, det är vårt nu, vårt nya hem!



godkväll alla mina hjärtan ( ni som fortfarande kikar in)!

nu har vi äntligen flyttat in i vår underbara VITA lägenhet på 86 kvm inkl terass på 18 kvm ( som jag lovar er kommer bli en sommardröm nästa år). Jag älskar allt med vårt nya hem, allt ifrån läget till aukustiken till allt som gör den till vårt hem, till Vidars barndomshem, ett hem där vi kommer skapa så mycket tillsammans, skratta tillsammans, älska tillsammans och trivas tillsammans.

I lugn och ro med en gnutta eftertanke tänker jag inreda vårt hemma med hela mitt hjärta, jag vill inreda det så att alla känner sig välkommna stora som små, jag vill vara perfektionist och inte nöja mig förens jag vet att det är exakt mitt drömhus, jag ska inreda det med värme, glädje och lite bus. Jag längtar tills vi kommit lite mer i ordning just nu skulle vi kunna heta familjen KAOS, hihi!

Lovar er att lägga upp bilder här i bloggen när jag känner att jag är redo för det, hihi!

godnattpuss/ emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0