vi kan inte skänka våra barn framtiden men vi kan ge de nuet.



godkväll raringar! Nu efter några dagars vila ( om man kan kalla det för vila) mår jag bättre och känner att kroppen börjar komma i sin rätta form igen :) superskönt tycker jag då den här helgen är efterlängtad och väldigt speciell. Jag och min stora älskling ska nämligen åka bort över helgen och lilla älsklingen ska sova hos mormor och morfar för första gången, det kommer gå jättebra för honom men jag har det jobbigare, jag och han sitter ju i stort sett ihop med varandra, är ju med han varje dag och han är med mig hela tiden och vi gör allt ihop!

Ni som inte har barn kanske tycker detta är vansinnigt att man kan sakna en människa så mycket men då ska jag tala om för er att jag lever med mitt hjärta utanför kroppen, vidar är mitt hjärta, det som pulserar och håller mig vid liv så självklart kommer jag sakna honom när vi åker bort. Kommer tänka på honom och fundera vad han gör, kommer oroa mig för att han tror att han har blivit övergiven när jag inte svarar när han ropar mamma. Hoppas att det sitter någon mamma därute i stugorna som tänker som jag, annars är jag kanske lite hönsig?  Men hellre höns-mamma än ingen mamma alls ;)

Har nu äntligen fått veta vart vi ska i helgen ( hatar överraskningar) men ni får sugen på karamellen ett tag till hihi! ps: vi ska inte hoppa fallskärm, thank god for that!

nu ska jag söka lite jobb, behöver ett extrajobb och dryga ut kassan med!

pussis

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-26 @ 11:25:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0