äntligen helg!



Äntligen helg. Vilken vecka det har varit med nytt jobb för mamman och inskolning på dagis för lilla älsklingen.
jag känner mig helt utmattad i hela kroppen, i hjärtat och i själen, det blev för mycket på en gång och det är
så skönt med helg nu och att få reflektera över allt som har hänt och varva ner. Idag fick jag sovmorgon, det
behövdes tydligen för jag hade kunnit sovit i många timmar till. Nu njuter jag av att vara hemma med tända ljus,
i eftermiddag ska vi på dop så måste plocka fram finkläderna och stryka lite.

Kram




Lilla älskling. Vilken vecka vi har haft du och jag på nya dagiset med alla nya kompisar och fröknar.
Du har upptäckt massa nya saker, lärt dig nya ord och haft din första utflykt med egen matsäck,
du är stor nu och börjar klara dig på egen hand och mamma är stolt över den du är och den du kommer
att bli, jag vet att du kommer klara allt du tar dig för här i livet för du är så unik och speciell och alldeles
alldeles underbar och fantastisk, mamma älskar dig så himla mycket och finns alltid här för dig.

Kommentarer
Postat av: Anetthe- Vitt & vintage

Hej!! Å tusen tack för din rara kommentar hos mig. Blir så himla glad!!

Er son är ju sötare än sötast..;) Förstår att det blir mycket för dig...både inskolning och nytt jobb! Att börja lämna sina barn på dagis...det var jättejobbigt för mig. Jag hade sån separationsångest..ringde hela tiden till dagis och frågade hur det gick! De blev nog smått tokiga på mig ;)

Men de hade det ju så bra!! Var bara jag som larvade mig..hihi. Men så är det ju...man är så hönsmammig med sina små..i alla fall jag!!

Ha en riktigt fin dag, på dop och allt. Se till att ta det lugnt också!

Varma kramen Anetthe

2012-04-14 @ 13:47:27
URL: http://vittzinkochvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0