sol







Mammas solstråle,mammas livsgnista,mammas lilla älskade prins, jag lever med mitt hjärta utanför
kroppen, för du är mitt hjärta. Tillsammans hand i hand ska vi skratta och le genom hela livet!
Att älskas utav dig är det vackraste för mig.

god eftermiddag finisar! Idag har farmor varit här medans jag har varit och tränat hos sjukgymnasten, idag hade jag inte min vanliga sjukgymnast utan hans kollega som hjälpte mig i gymmet men hon tyckte jag var så duktig. När jag klev in på gymmet imorse höll jag på att dö, alla som tränade i full gång därinne var väl sådär 60-75 år gamla och det var till och med en gammal gubbe som frågade om jag hade kommit fel, men det hade jag ju inte, så jag sa glatt, Nej jag ska träna med er idag :) Haha! Träningen gick superbra och äntligen känner jag att jag är på väg tillbaka igen, det har varit en lång resa men nu äntligen är jag på gång igen, lovely!

Efter träningen gick jag och handlade lite, köpte även rosa tulpaner som är snittade och som pryder vårt
köksbord! En bukett tulpaner och sol utanför våra fönster ger mig hopp om att det finns en vår som väntar på oss! Resten av dagen ska vi spendera hemma, jag måste fortsätta pluggandet och sitta hela eftermiddagen och kvällen. Hoppas lillen vill sova lite middag snart så jag får lite lugn och ro, hihi!

Ikväll kommer jag få hem några paket, spännande!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0