sol

godförmiddag fettisdagen. Idag blir det inga semlor här hemma då vi har ätit alldeles för många redan i år. Dagen bjuder på underbart solsken och jag har redan hunnit med massor här hemma såsom sortering i garderoben, tvättat x antal tvättar, fått tag i en naturkunskap b bok ( börjar plugga på distans på måndag) samt ringt lite jobbiga samtal. Helgen som var var väldigt mysig. I fredags var vi bara hemma och mös framför The Voice. På lördagen hade vi ordnat barnvakt så jag och E hade lite egentid inne i stan. Så mysigt men oj så handikappade man är utan vagn. Haha höjdpunkten för mig var att åka rulltrappa, det händer sällan nu för tiden. Vi gick runt på stan och kikade i lugn och ro, jag hittade en halsduk och ett halsband som gjorde mig glad och älsklingen min hittade ett par asläckra jeans och pjymasbyxor! Efter lite shoppinh satte vi oss ner för fika på Waynes. Så mysigt att få ro om varandra, man glömmer lätt bort varandra i vardagen mellan köttbullarna och makaronerna. Efter fikat åkte vi och storhandlade ( det gäller att pasas på) haha, det var rätt skönt att gå runt i lugn och ro och planera middgar mm, det går inte att handla med 1.5 åring längre även om han är väldigt snäll hihi :) Igår lunchade jag med mina tjejer på Åkanten, supermysigt att få ses och ladda batterierna. Sedan åkte vi hem till mamma som fyllde år, jag köpte med mig en färgglad bukett hem till mamma med ranuklar, nejlikor, tulpaner och rosor, hon blev så glad :) Nu ska jag göra lite lunch, prinsen sover men vaknar väl när som helst och då blir det ris och fiskbullar! Hoppas solen skiner på er idag! Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0