tänk så fort det går nu..

hej nu var det länge sedan jag uppdaterad här, förlåt! Det har varit så mycket annat som jag lagt energi på men nu ska jag försöka skriva lite oftare. Det har varit känslomässiga dagar nu på senaste tiden, mycket tankar och oro för framtiden men något som glädjer mig enormt är att Vidar har fått hälsa på sitt blivande dagis och utifrån vad jag såg så verkade han stormtrivas när vi var och hälsade på. Den 10 april är det dagisstart för vår lilla prins. Ofattbart, förstår inte han kom ju nyss, älskling. Idag har jag varit hos min sjukgymnast och jag ska äntligen få börja rehabliteras i träningslokalen, wiho! Jag kommer träna 2 ggr i veckan med honom så det blir lite pyssel med Vidar och sådär men jag hoppas det går att lösa med vår fina pappas jobb! Dagens planer hittilis har väl gått sådär, skulle städa medans lillen sov men gjorde annat istället! Får be min kära sambo om hjälp då jag strängt förbjudet inte får dammsuga och skura för fabror doktor, haha! Nej nu ska jag blåsa lite såpbubblor med älsklingen som har disco i sitt rum. Kram

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och mamma till en prins

Svar: Pläden är gammal från mitt barndomshem tyvärr...



Kram!

2012-02-21 @ 10:23:45
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0