....

Jag känner mig maktlös, det enda jag kan göra är att se på medan människor jag älskar mår fruktansvärt dåligt. Vill ta allt det onda och göra allt bra igen. Vill vara osynlig och sprida lyckostoft i ert hår, vill måla världen färgglad och blåsa iväg allt mörker. Maktlösheten gör mig arg och ledsen för det enda jag vill är att ni ska förstå att alla människor har rätt att bli sedda, respekterade och älskade för den man faktiskt är, det blir inte ni nu och det gör ont i mig att det är så. Jag kan inte trolla, jag har inga magiska ord men jag finns alltid här med ett öppet sinne, öppna armar och ett hjärta fyllt med kärlek! Jag älskar er, föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0