mysigt med lite snö





godkväll på er. storhandlingen var extra jobbig idag och mitt i all stress glömde jag ringa till vårdcentralen när
läkarna hade telefontid så jag hoppas jag får sova inatt trots smärtan i höften. jag mår mycket bättre än
imorse men har fortfarande ont och det har varit så skönt att ha mannen i huset hemma idag som lite
hjälp och avlastning med vidar.

 men men lite roligt har ju hänt idag också, vi åkte ju som sagt och hämtade mitt blocketfynd som var
en liten vit pall. på den står mina gamla barnskor nu, ska visa er sedan! En annan rolig sak är att
vi har hittat en antik växa säng åt vidar på blocket som jag lyckades prutta ner, trodde inte det
var möjligt! Så vacker och tänk så vackert och omsorgsfullt man gjorde allt förr i tiden.
den kommer bli så vacker i lillens rum och jag längtar redan efter att få bädda den ren och fin!






min fina pall som ska få någonstans att bo bara i vårt
vita hem, bilden gör den inte rättvisa direkt! men
ack så fin den är och nu är den MIN!




Här är prinsens nya säng, vi är så glada över att vi fick den för det vi pruttade ner den till!
Spännande att få den plats, denna säng är väldigt unik och har bara gjorts i fåtalet ex, därav
speciell och väldigt genomarbetad och vacker!


nej nu ska jag sova, har väntat med att lägga mig för att se om värken skulle försvinna i höften
efter min värktablett och det hjälpte nog lite.

godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0