Rädd och liten

Nu har jag varit hos sjukgymnasten. Han undersökte mig grundligt och han tog mig verkligen på allvar och han konstaterade att jag hade diskbråck, tydligen är en nervrot i kläm som gör att jag har så ont i samband med bråcket. Vet inte hur jag ska känna, lättad över att ha fått hjälp men samtidigt så rädd inför eventuell mrt-röntgen och operation. Såhär ville jag inte börja året, är så himla deppig och nere :( Vidar var så duktig under hela undersökningen han lekte med alla bollar som fanns inne på rummet och när jag hade ont ställde han sig bredvid mitt huvud och tittade på mig med sin små ögon och tröstade mig, att jag överhuvudtaget orkar är tack vare min älskade son, du är min livsglädje och styrka! Nästa vecka ska jag träffa läkaren som kommer bedöma hurvida vi ska gå vidare efter läkarbesöket ska jag tillbaka till sjukgymnasten och få prova en apparat som kallas tens, den ska hjälpa mig mot smärtan. Kommer nog bli sjukskriven då jag i princip inte får belasta höften alls, dvs bära,böja, gå ut och gå göra hushållsysslor osv. Hoppas vår fina pappa kan vara hemma så jag får möjlighet att vila upp mig och komma på benen igen! Försöker tänka positivt och se framåt men det är svårt r smärtan gör sig påmind. Nu ska jag vila lite, prinsen sover ute i vagnen! Ska ta medicin och lite kaffe! Kram


Kommentarer
Postat av: Martina

Det kommer bli bra till slut gumman. Nu när du får hjälp och allt. Puss <3

2012-01-11 @ 13:14:13
Postat av: Sophia Anderberg

Gumman blev så ledsen när jag hörde detta! Va stark, det fixar ni tillsammans och jag finns här nere i småland som stöd!!



Tusen försiktiga krama ;) haha.

<3

2012-01-11 @ 14:49:02
Postat av: mammamia

Tänker på dig! Kram! /Mia

2012-01-11 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0