sunshine


hej! vilken fin dag vi har idag, strålande solsken och så varma vindar utanför fönstret. jag har precis kommit in
från en promenad med grannen som bor några hus bort, vi gick säkert i 1h och pratade och njöt av solen. Nu måste jag verkligen ta tag i pluggandet och verkligen kämpa de här sista veckorna innan jag tentar av naturkunskap b och är helt behörig till universitet, känns så underbart och jag är så STOLT över mig själv,
det är en utmaning men så värt det. Sökte mina utbildningar förra veckan och väntar nu spänt på antagningsbeskeden. Nu en kopp kaffe och sedan ska jag dyka ner i boken. Kram



när allting känns tungt, när allting blir fel, när ingenting blir som jag tänkt spelar det ingen roll hur
allting slutar för så länge jag har dig så orkar jag kämpa vidare, du är mitt allt mammas lilla älskling,
som jag älskar dig älskar jag ingen annan, jag gör allt för dig, mammas skatt!

Kommentarer
Postat av: Anetthe- Vitt & vintage

Hej!!

Har ju varit så oförskämd och inte skickat ett tack för din rara hälsning hos mig för ett tag sen... Idag kom jag plötsligt ihåg det... bättre sent än aldrig..;)

Klart du ska vara stolt över dig själv, håller tummarna för dig nu, att allt går som du vill.

Vilket underbart väder vi fått va? Energin kommer som ett brev på posten..hihi.

Din son är sååå urgullig!!

Må så gott! Kram Anetthe

2012-03-21 @ 14:48:38
URL: http://vittzinkochvintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0